Wat zijn de verzendkosten?

De verzending van de producten op onze webshop* (www.darum.nl) is kosteloos vanaf € 60,- in Nederland en € 70,- naar België. De prijzen verschillen iets per land. Zie hieronder een overzicht:

• Nederland:

Brievenbuspakketje - €3,99**
Pakketpost - € 5,95

 

*Producten zoals de wijnen, dekbedovertrekken en strandlakens worden niet op onze eigen webshop verkocht en vallen dus niet onder deze regeling.

** Sommige kleine (niet breekbare) artikelen en bestellingen van enkel 1 T-shirt passen door de brievenbus.

• België

Standaard verzending - € 6,95


Welke leverancier gebruiken jullie voor het verzenden van pakketten?

Wij maken gebruik van PostNL voor het verzenden binnen Nederland en België. We vinden dat PostNL altijd razendsnel zijn met hun leveringen in Nederland en in België om zo voor een zo vlekkeloos mogelijke levering te zorgen!


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Een bestelling bij DARUM wordt pas een daadwerkelijke bestelling zodra de betaling van de bestelling bij ons binnen is. Betaal je met iDEAL of Bancontact dan wordt je betaling op hetzelfde moment uitgevoerd. 

Bestel je:

  • Maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur - 3-4 werkdagen (4 voor België)*
  • Tussen vrijdag 16:00 uur en maandag - 4-5 werkdagen (6 voor België)*

*Wij streven ernaar om je bestelling binnen één werkdag te bezorgen, enkel zijn wij afhankelijk van de handelingssnelheid van PostNL. In België duurt het iets langer en is de levertijd over het algemeen twee werkdagen (vanaf Nederland). 


Bestelling volgen

Na het bestellen van een artikel wordt er een bevestiging gestuurd dat de order voltooid is. Wanneer het pakketje ingepakt en gereed is voor verzending, krijg je ook een mail inclusief track & trace code waarmee je het pakketje kunt volgen. Zo kun je makkelijk in de gaten houden wanneer het ongeveer bezorgd wordt!


Ik heb geen bevestiging ontvangen! Hoe kan ik nu weten of mijn order is doorgekomen?

Het kan wel eens voorkomen dat er geen bevestiging zichtbaar is in jouw inbox. Mocht dat zo het geval zijn, check dan voor de zekerheid je spam inbox. Zorg er ook voor dat het e-mailadres correct is ingevuld, zodat je de bevestiging en track & trace code niet misloopt! Je kunt ons altijd mailen mocht dit gebeuren, dan sturen we alsnog een track & trace code.


Ik heb een verkeerd artikel gekregen! Wat moet ik nu doen?

Het kan gebeuren dat we per ongeluk de verkeerde maat of kleur naar je hebben opgestuurd. In dat geval kun je dan het artikel het beste gelijk retourneren en op onze website bekijken of het artikel nog wel op voorraad is. Het duurt namelijk ongeveer één werkdag vanaf binnen Nederland en 2-3 werkdagen vanaf België voor een retour pakket om bij ons aan te komen. Het zou dus kunnen zijn dat, als het pakketje aankomt, genoemd artikel niet meer beschikbaar is. We raden daarom aan om het vervangende artikel van tevoren te bestellen! De verzendkosten worden in dit geval natuurlijk door ons vergoed.


Mijn track & trace code werkt niet! Hoe kan dit?

Wanneer een pakket ingepakt en gereed ligt voor levering, wordt er automatisch een mail gestuurd waar een track & trace code bij zit en aangegeven wordt dat het pakketje onderweg is. Het kan weleens gebeuren dat de track & trace code nog niet actief is wanneer je deze invoert op de website van PostNL. De pakketen worden namelijk in Nederland om 18:00 uur en in België om 16:00 uur gescand door de leverancier. Vanaf dat moment is de track & trace code actief en kun je jouw pakketje volgen. Mocht dit na de aangegeven tijd nog steeds niet zo zijn, neem dan contact op met onze klantenservice!